Franse premier grijpt naar noodmaatregel om staking te breken [Update]

De Franse premier Elisabeth Borne heeft besloten een noodwet te gebruiken om de stakingen in de olie-industrie te breken, met name bij het bedrijf Esso-Exxonmobil. Opslagplaatsen en raffinaderijen van de onderneming worden door stakend personeel geblokkeerd wat onder meer leidt tot lege benzinestations.
Abonneer nu voor toegang tot al het nieuws
Heeft u al een abonnement? Log in.
Kies uw abonnement
Interesse in een bedrijfsabonnement? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Of
Dit artikel gratis lezen?
U kunt gratis een artikel per maand lezen. Vul uw e-mailadres in en we sturen u een link waarlangs u het volledige artikel kunt lezen. Geen betaling benodigd.




