
Een voormalig werknemer van BOB Autowas is op maandag 4 augustus door de rechter veroordeeld voor het stelen van geld van de carwash. De man kreeg een taakstraf van 120 uur en een voorwaardelijke gevangenisstraf van één maand. Ook moet hij het gestolen bedrag terugbetalen.








