BP-tankstation waarin ooit de eerste Albert Heijn to go opende wordt door Catom vernieuwd naar OK

Catom start maandag 11 mei met de vernieuwing van BP-tankstation De Vink aan de snelweg A20 bij Nieuwerkerk aan den IJssel. Het voormalige vlaggenschip van BP, waarin na het debacle met Marks & Spencer tien jaar geleden de allereerste Albert Heijn to go opende, gaat verder in de uitstraling van formule OK.
Abonneer nu voor toegang tot al het nieuws
Heeft u al een abonnement? Log in.
Kies uw abonnement
Interesse in een bedrijfsabonnement? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Of
Dit artikel gratis lezen?
U kunt gratis een artikel per maand lezen. Vul uw e-mailadres in en we sturen u een link waarlangs u het volledige artikel kunt lezen. Geen betaling benodigd.




