vlaggenschip omgekleurd

BP-tankstation waarin ooit de eerste Albert Heijn to go opende wordt door Catom vernieuwd naar OK

BP De Vink aan de A20 bij Nieuwerkerk a/d IJssel, in 2016 het eerste tankstation met een Albert Heijn to go, wordt de komende weken vernieuwd naar OK. Foto: Guido Benschop, 2026

Catom start maandag 11 mei met de vernieuwing van BP-tankstation De Vink aan de snelweg A20 bij Nieuwerkerk aan den IJssel. Het voormalige vlaggenschip van BP, waarin na het debacle met Marks & Spencer tien jaar geleden de allereerste Albert Heijn to go opende, gaat verder in de uitstraling van formule OK.

Abonneer nu voor toegang tot al het nieuws

Heeft u al een abonnement? Log in.

Kies uw abonnement

Interesse in een bedrijfsabonnement? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.


Of

Dit artikel gratis lezen?

U kunt gratis een artikel per maand lezen. Vul uw e-mailadres in en we sturen u een link waarlangs u het volledige artikel kunt lezen. Geen betaling benodigd.

Auteur: Paul Blonk

Abonneer nu voor toegang tot al het nieuws

Heeft u al een abonnement? Log in.

Kies uw abonnement

Interesse in een bedrijfsabonnement? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.


Of

Dit artikel gratis lezen?

U kunt gratis een artikel per maand lezen. Vul uw e-mailadres in en we sturen u een link waarlangs u het volledige artikel kunt lezen. Geen betaling benodigd.