
Het Rijksvastgoedbedrijf zal begin september de huurrechten veilen van zeven snelweglocaties. Vijf tanklocaties die bij de 24e editie van de huurrechtenveiling onder de hamer komen, zijn al eerder geveild, namelijk in 2011. Oliemaatschappijen tastten toen diep in de buidel. De opbrengsten van de dadelijk te veilen locaties, komen volledig ten goede aan de Staat.








