
OG Clean Fuels, leverancier van schone brandstoffen die ook drie jaar hoofdsponsor was van FC Groningen en daarna als partner verbonden bleef aan de voetbalclub, heeft per direct de banden met de club verbroken. Aanleiding is het FC Groningen tankstation met fossiele brandstoffen dat de club afgelopen zaterdag in samenwerking met TinQ opende.








